Själv åker jag upp av två anledningar. Den första handlar precis som jag skrev tidigare om att jag för första gången äger ett säsongskort. Måste ju få valuta för pengarna.
Den andra anledningen är möjligheten att se ES-hockey live. Frölunda kanske gör något snyggt mål eller nått. Jag vill ändå se ES-hockey så länge som möjligt och jag fruktar att det här kan vara sista säsongen som Elitserien hälsar på i vår lilla ort.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Själv åker jag upp av två anledningar. Den första handlar precis som jag skrev tidigare om att jag för första gången äger ett säsongskort. Måste ju få valuta för pengarna.
Den andra anledningen är möjligheten att se ES-hockey live. Frölunda kanske gör något snyggt mål eller nått. Jag vill ändå se ES-hockey så länge som möjligt och jag fruktar att det här kan vara sista säsongen som Elitserien hälsar på i vår lilla ort.