1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1196023

Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: "På förhand såg centeruppsättningen väldigt bra ut. Man hade ju grymma förväntningar på 13, 49 och 10."

Kanske det som är det enkla svaret: ni har haft på tok för höga förväntningar på laget i komb med en dålig eller okunnig respekt för motståndet i ES?
Kort sagt: en lätt hybris.
Tyvärr så har fanatiska supportrar en tendens att försöka hitta felen nån annanstans (ledning, tränare) när de grymma förväntningarna inte ser ut att infrias...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Huge: Är ju bara att se omröstningen som hölls här, där hamnade vi sexa i tabellen. Sen fick kvällstidningsexperterna dugtikt med skäll när de tippade oss ganska långt ner, men ändå högre än var vi ligger just nu

Sv: Apropå nånting...
Huge: Jag hade förväntningar om placeringar mellan 6-10. Det tycker inte jag känns som allt för uppskruvat.

Jag är jävligt besviken f.n!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer