Laken: Kanske har han det men som några varit inne på så finns inte pengar att entlediga honom. Han lär ju knappast gå och tacka nej till ersättning. Men det är bara spekulationer. Vem vet?
För övrigt så tror jag Timrå vinner idag. Chockar oss och gör en kanoninsats rakt igenom. #10an gör hat-trick.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
För övrigt så tror jag Timrå vinner idag. Chockar oss och gör en kanoninsats rakt igenom. #10an gör hat-trick.