1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614970 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1196212

Sv: Apropå nånting...
Patrick Polly: Det där 'hållia i elitserien' är småfånigt. Så där låter det i princip i alla supporterforum när det diskuteras 3/4:e-linjespelare.
Situationen Timrå befinner sig i beror inte på Meunier, Samuelsson och Starkov. Betydligt viktigare - och svårare - är att få igång dom som ska göra't.
Då har vi mer än råd med en 4:e kedja som denna.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Säger inte att det är deras fel att vi ligger där vi ligger men hade vi haft en 4:e lina som varit elitseriemässiga hade det iaf sett bättre ut. Munier köptes dessutom inte in som 4:e center och jag tror inte en fransk landslagskapten är helt billig.

Som jag skrev i inlägget är det framförallt backsidan som är för svag.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer