Inlägg: 1196270
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Timrå kör med 6 utespelare men domarna ser inget för dom får ändå inte tag i varken puck eller frölundaspelare i egen zon.
Negotips? det låter helt realistiskt...förlust idag så borde Challe äntligen få gå. IN MED BOORK, han är rutinerad och van kvalseriehockey!