Inlägg: 1196283
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Spelet är ju långt ifrån bra just nu och det märks att vi ligger sist, med tillhörande självförtroende. Moe ser fortfarande fruktansvärt osäker ut i sitt agerande.
Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Sonnenberg är vår poängkung snart,i snitt per match är han väl det redan.
FANTASTISKT!!!!!