Vad är det som händer?!?!?! :S
Inlägg: 1196300
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Bigthelin: Det som händer är att vi högst sannolikt tappar en 2-0-ledning igen.
Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Bigthelin: Usch...Nu har vi den här livsfarliga 2-0 ledningen.... Men det känns bra!