erathoo: Caslava och Granath var grymm idag, det var även Lander, Timo, Hynning, Sonnenbergo Gabbe. Måns gör nog sin bästa match. Päjäärvi är också bra, men gör horribla ngripanden i defensiven precis som Corso gör emellanåt och borde kanske försöka bryta in från kanten och använda kroppen någon gång. Corso hade man ju förväntat sig mer av.
Moe hade det jobbigt.!!
M Karlsson tycker jag Timrå borde bryta med faktiskt, lägg dom pengarna på Bremberg.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
erathoo: Caslava och Granath var grymm idag, det var även Lander, Timo, Hynning, Sonnenbergo Gabbe. Måns gör nog sin bästa match. Päjäärvi är också bra, men gör horribla ngripanden i defensiven precis som Corso gör emellanåt och borde kanske försöka bryta in från kanten och använda kroppen någon gång. Corso hade man ju förväntat sig mer av.
Moe hade det jobbigt.!!
M Karlsson tycker jag Timrå borde bryta med faktiskt, lägg dom pengarna på Bremberg.