1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1196644

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Laken: Missade du Granath´s insatts.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Fy fan så skönt med tre poäng. Även om jag motvilligt ska erkänna att jag nästan hoppades på förlust för att det skulle vara större chans att Challe skulle dra. Nu kommer han tyvärr bli kvar minst resten av säsongen skulle jag tro. Hoppas något händer under uppehållet i alla fall. Härligt Härligt. :D

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så otroligt skönt detta. Trodde vi skulle åka på dyngstryk, tack Nubben och VF för 3p.

Fråga, vem var VF spelaren som åkte fram mot TIK klacken och klappade händerna? Fint gjort, var det Riku eller Pebben?

Finkärringarna som satt ensamma och zoomades in gång på gång av tv, var det VF spelarfruar?

Förbannat fin uppspel av Måns där, hoppas han hittat rätt i kedjan nu.

Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
RTS: Många var bra! ;-)

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer