Inlägg: 1196672
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Jävligt skönt med en seger.
Det jobbiga är att ljuset i tunneln fortfarande kan vara ett tåg, e
ett tåg som redan har lämnat stationen.
Det jobbiga är att ljuset i tunneln fortfarande kan vara ett tåg, e
ett tåg som redan har lämnat stationen.
Corso har farten så när det börja stämma för honom så månde motståndarna darra.