Blizzard: Hehe... Det var en sak jag hade sagt inför veckan, vinner inte Timrå någon av matcherna mot Modo, Luleå och Djurgården skulle jag ta på mig Leksandströja i matchen mot Frölunda... För att då måste man testa de mest okulta sakerna i livet-... ;P
Inlägg: 1196730
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda 2009-11-01
Tycho: Lysande. Mina två halsdukar framför datorn och toabesök i varje kritiskt läge är bleka i jämförelse...