Så vill jag ABSOLUT inte dra upp debatten som rasade för några veckor sedan igen. Men det var mycket intressant att så att säga läsa om den andra sidans perspektiv när jag snubblade över detta.
Inlägg: 1196800
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Simmalugnt: Kan nämna att Månsson körde inte den alkoholfria varianten uppe i Skellefteå , om nån inte visste.