1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1196809

Sv: Efter Karjala
Nybbe: Ja, absolut. Och han lyckades ju rätt bra med sundsvall. Han fick ju till och med dom riktigt lata i det laget att kämpa. Visserligen så kom han inget längre heller. Sen att han verkar vara väldigt bestämd är en annan sak, både positivt och negativt. Men hellre det än en hånflinade travtränare. Det går att vrida och vända åt många håll, jag vet inte om Challe är någon dålig tränare. Men visst känns det som att något måste hända på den fronten, om som sagt det är till stor del Axelssons förtjänst.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer