1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1197365

Sv: Apropå nånting...
... så hittar jag inget annat lämpligt forum för följande rader:

Det bästa i kvällens SVT Sport var trots allt inte att ännu en gång se Djurparken torska. Snarare var det att se hur Yvonne Hermundstad går från klarhet till klarhet. Jag är djupt imponerad av denna kvinna och hennes i mina ögon oerhört charmiga utstrålning. Helt klart är hon en våt dröm i Casa Hemp. Denna "kärleksaffär" tog fart på allvar under sensommaren, trots att hon har figurerat i televisionen sedan en lång tid tillbaka. Jaji, här har vi någon som har räddat många mögiga sportkvällar med sina 15 minuter i TV-rutan. Tack för att du finns, Yvonne H!

Jag menar givetvis allvar för den som trodde något annat...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp:

Yvonne => Yvette ;)

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer