Mackelito: Så ser jag att ingen av centrarna vi ville ha , Kapanen och Kontiola har gjort speciellt bra ifrån sig i Ryssland, om de släpps är de möjligt att vi inte har kapital för dom, men de kan vara ett avgörande för om vi tar oss till slutspel, även Koiviosto har inte gjort succé direkt.
Men störst chans bör vara på Mika Hannula och jag hoppas verkligen att vi knyter till oss han för en billig slant.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Men störst chans bör vara på Mika Hannula och jag hoppas verkligen att vi knyter till oss han för en billig slant.