JimmyH: Med den truppen vi hade då så behövde de inte spela heller.
Sen får vi se nästa år då om vi får sköda frukterna av deras matchtid i TIK nästa år om vi spelar allsvensk hockey då eller om någon annan klubb får skörda frukten vid en eventuell nedflyttning.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Sen får vi se nästa år då om vi får sköda frukterna av deras matchtid i TIK nästa år om vi spelar allsvensk hockey då eller om någon annan klubb får skörda frukten vid en eventuell nedflyttning.