Patrik: Tror du inte att det kan vara bra att ha 2 målvakter igång ? Tror inte att Philippe tappar så mycket av att vila en match men däremot att Freddan behöver nån match då och då.
Ikväll blir det tyvärr torsk och det rejält. Tipset får bli 6-2 till VF.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tror inte att Philippe tappar så mycket av att vila en match men däremot att Freddan behöver nån match då och då.
Ikväll blir det tyvärr torsk och det rejält. Tipset får bli 6-2 till VF.