Bragd-Birger: Vi har inte vunnit borta mot Brynäs på evigheter och jag tror verkligen inte att vi gör det ikväll heller. Jag är sådär måttligt imponerad av segrarna mot Frölunda och Skellefteå, känns mer som ett bottenlag som sprattlar än ett slutspelslag som har vaknat.
Du har däremot fel i din analys när det gäller postande efter matchen. Jag har annat för mig. Men i sakfrågan har du rätt förstås, mitt svar på omröstningen här till höger är utan tvekan "Nej".
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Du har däremot fel i din analys när det gäller postande efter matchen. Jag har annat för mig. Men i sakfrågan har du rätt förstås, mitt svar på omröstningen här till höger är utan tvekan "Nej".