1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614890 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1199493

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2009-11-12
Uswch. Pinsamt nu.

Svarskommentarer

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2009-11-12
Snart halva serien spelad och vilka förväntningar man fick efter 2 segrar men man lurar sig själv som vanligt.

Vi saknar målvakt som håller flera matcher i rad. Vi saknar försvarsspelare som kan agera rätt i egen zon, vi saknar målskyttar, vi saknar flera karaktärsspelare och vi har en ledning som satt ihop ett lag som inte håller så är det bara helt enkelt, Tabellen ljuger inte och alla bortdömda mål hjälper inte heller. Detta lag hade fullt sjå med Sundsvall i SCA cupen i år igen och en tränare som inte heller håller måttet. Inget har egentligen förbättrats under uppehållet allra minst powerplay. Avsaknaden av spelskickliga spelare lyser igenom nåt så fruktansvärt. Denna resa började redan innan säsongen startade.

Är Timrå IK kompetent nog att vara ett elitserielag?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer