Precis så är det nog! l Laget räcker inte till!! Så länge den här ledningen sitter vid rodret kan jag garantera att vi är ur ES inom snar framtid! Börjar nästan förstå varför Nubben försvann. Han hade väl visioner att gå längre! Men nu har man en som man kan köra över hur man vill!! Lättsamt och bekvämt!! Varför slutade Robban?? De flesta såg väl var det skulle bära hän med den här truppen på förhand utom ledningen!! Man skriver i tidningen att vi har pengar till nyförvärv, men varför andvänds inte dom till att göra en spelduglig trupp innan säsongen startar?? Tycker det är pinsamt att se Tik spela hockey nu! Finns inte linjer eller ett strukturerat anfall för fem öre!!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Precis så är det nog! l Laget räcker inte till!! Så länge den här ledningen sitter vid rodret kan jag garantera att vi är ur ES inom snar framtid! Börjar nästan förstå varför Nubben försvann. Han hade väl visioner att gå längre! Men nu har man en som man kan köra över hur man vill!! Lättsamt och bekvämt!! Varför slutade Robban?? De flesta såg väl var det skulle bära hän med den här truppen på förhand utom ledningen!! Man skriver i tidningen att vi har pengar till nyförvärv, men varför andvänds inte dom till att göra en spelduglig trupp innan säsongen startar?? Tycker det är pinsamt att se Tik spela hockey nu! Finns inte linjer eller ett strukturerat anfall för fem öre!!