1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614894 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1199563

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2009-11-12
Tack, förresten tror jag det inte handlar om kasshet till 100 %. Det handlar om en tränare som propagerar berlinmur i försvarszon. Det är mkt svårt att glädjas när man spelar sån skithockey. Tycker vi spelade mycket bättre i början av året. Men sanningen är ju bara den att Lasse står för ca 99 % av vårt offensiva spel..

Svarskommentarer

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2009-11-12
StoltBrynäsare: Ja så här kan ni ju inte hålla på hela säsongen. Då kan ni ju bli nerdömda en division av ren desperation från Hockeyligan. Att sedan Borken håller på att bevisa sin egen tes just nu är en helt annan femma. Nä, det ska du inte fästa nån vikt vid.

Sug på den här karamellen och förbered dig för kvalserien

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer