1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614890 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1199564

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2009-11-12
Jävla typisk alibi-offensiv på slutet. Så jäkla dåligt att tömma sig när det inte längre finns nått att förlora längre.

Några frågor:

- Hur ska Gabriel Karlsson kunna göra mål?
- Hur ska Björn Svensson kunna göra mål?
- Hur ska Anger få till ett skott på mål?
- Hur ska Meunier kunna göra mål?
- Hur ska Skogs kunna göra mål?
- Hur ska Axelsson kunna göra mål?
- Hur ska Starkov kunna göra mål?

Kan nån svara på dessa frågor?
Personerna i fråga är så iskalla att Antarktis framstår som ett chartermål.

Svarskommentarer

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2009-11-12
Imorgon är allt som vanligt. Då kommer man att få läsa kommentarer i lokalpressen och i en viss blogg som lyder: "Vi för matchen", "Vi får inte in pucken", "Vi släpper för enkla mål" och "Vi får inte till det i powerplay".

Jaja... Men när ska man förstå att det är oförmåga och inte oflyt det handlar om?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer