1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614977 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1199867

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Om man tittar lite på tabellen i nuläget så inser man snabbt att matcherna mot SSK och Rögle till veckan kommer att bli livsviktiga. 6p där och det finns hopp!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Olle: Ja ssk flyr ju också från oss där i fjärran Rögle är hoppet annars lär slaget om västernorrland 2010 avgöras i kvalserien ..Challe aäger visserligen som tröt att "bara" 18 omgångar har spelats men om vi lyckas hålla den nuvarande poängskördsnivån som är 1 poäng per omgång då har vi 55 i vår har inte sett nån statistik vad som brukar krävas men upp till slutepel krävs det nog ändå 20 poäng till förutom de 55 o det känns inte direkt realistiskt.

Samtidigt kan man ändå tycka att vår förstakedja borde kunna matcha SSKs
så va skiljer oss åt..

Sv: Apropå nånting...
Olle: Av tradition så brukar ju Timrå alltid göra bra ifrån sig i 6-poängsmatcher...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer