Laken: Han är ojämnheten personifierad. Igår var han allt annat än en VM-spelare. Han for runt och fladdrade och hade klubban överallt förutom i isen.
Kul förresten att det är just du som väljer att använda dig av ord som patetiskt och orättvist. Sen har du heller aldrig sågat nån du knappt har sett...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kul förresten att det är just du som väljer att använda dig av ord som patetiskt och orättvist. Sen har du heller aldrig sågat nån du knappt har sett...