1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1200861

Sv: Timrå IK - FBK 2009-11-14
The great one: ja anders svensson vet jag inget om . fotboll är inte min grej .. backlund gjorde någon bra säsong . han var stabil .. tog de han skulle . har däremot aldrig sett han avgöra en match . likt markström går gång på gång .. eller som åkerlund har gjort ett par gånger . åke är däremot ojämnare än backlund .. backe och nhl kontrakt .. hm ja . lag som ligger nära lönetak och som behöver en billig tredje målis .. perfekt .. tror du på fullaste allvar att backlund kommer slå i nhl .. handen på hjärtat .. men skit i backlund nu .. bi hade legat där vi är idag även om han stått i mål .. på samma sätt som att vi inte diretr ledat serien om kenta hade stått i båset

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer