1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1200981

Sv: Apropå nånting...
Wayne Gresky: Jag tror herr Ros är lite extra förtjust i Styfen.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
actionleif: Han har väl förmodligen blivit bortföst från spelargången vid nåt tillfälle. Att ens göra den där jämförelsen är ju underbart! Tänk vad spännande om vi bara hade en liga späckade av Linus Omarks!

Det förefaller vara så att det enda som krävs för att bli sportjournalist på den tidningen är att man har en karaktär som mejslats av något som kan liknas vid ett liv av mobbing. Allmänhetens avsky biter liksom inte på den där karln längre och han letar inte längre efter den där välmåendekänslan som kommer med en bra artikel, som aldrig fanns, utan det enda som får det att pirra i könet hos den där människan är ju när han "vågar" gå mot strömmen. Däremot är han ju inte korkad, han förstår ju att det han skriver är idiotiskt...det ger dock slutsatsen att han är en komplett idiot.

Ros och Anrell till Vancouver!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer