Pätr: Om Modo ligger i respirator så behöver vi en defibrillator.
Inlägg: 1201380
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
T T: Det är ju faktiskt bra att Foppa comebackar just idag . Om 'vi' (Timrå) vinner så kan gärna Modo spöa Brynäs.