ChriZt3r: Nej varför skulle de göra det? Ge mig ett enda skäl till detta. Jag förväntar mig och KRÄVER en dialog mellan berörda parter. Jag köper inte längre det här kvalificerade rövslickeriet som mag ägnat sig åt i åratal med att å ena sidan förklara vikten utav supportrarnas stöd för sponsorer och media för att sedan skita oss i ansiktet när vi vill ha sakliga svar på våra frågor och funderingar. Skulle du också lägga ner den kraft och energi såsom jag gör stundom så skulle du nog förvänta dig ett svar i retur du också!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
TÄNK EFTER!