Andersson: Det plågsamma helvetet har kommit över honom. Det gör ont att göra comeback. Och hade det inte vart för Foppa så hade det hela aldrig aktualiserats. Han tycks säga, "Det här gör jag enbart pliktskyldigt av kärlek och respekt till föreningen och stsden i mitt hjärta, tro inget annat. Låt oss hoppas på några fina mackor på bladet från Peter så jag slipper skämmas skiten ur mig, jag har allt att förlora men ingen egen vinning i det här, hoppas ni inte buar ut mig."
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer