Inlägg: 1202811
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-11-19
Hahl Bundy:
Som gammal längdåkare har jag ok fysik. Tyvärr är jag sådär på skridskorna.
Backar i slowmotion och kan bara översteg åt ett håll.
Givetvis ställer jag upp gratis.
Som gammal längdåkare har jag ok fysik. Tyvärr är jag sådär på skridskorna.
Backar i slowmotion och kan bara översteg åt ett håll.
Givetvis ställer jag upp gratis.
Dessutom är jag grym på överstegsåkning!