Olle: Med tanke på de senaste vinsterna på hemmaplan så hade jag trott på poäng. MEN med tanke på skadeläget och Timrås förmåga att vinna 6-oängsmatcherna så talar det för Rögleseger. Lägg också till som du nämner att Timrå haft svårt för Rögle här hemma. Tror tyvärr Rögle vinner, rejält dessutom.
ev. Segerrecept för Timrå är väl att inte ta ledningen med 2-0 typ.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Olle: Med tanke på de senaste vinsterna på hemmaplan så hade jag trott på poäng. MEN med tanke på skadeläget och Timrås förmåga att vinna 6-oängsmatcherna så talar det för Rögleseger. Lägg också till som du nämner att Timrå haft svårt för Rögle här hemma. Tror tyvärr Rögle vinner, rejält dessutom.
ev. Segerrecept för Timrå är väl att inte ta ledningen med 2-0 typ.
Redigerad kommentar