Timrå har sett bra ut på hemmais på slutet och gjorde mig inte besviken när laget var med senast i den här rutan (2–1 mot FBK). Jag tror laget är så pass fokuserat och har så pass mycket mer kvalité än Rögle att det finns spelvärde i ettan till 1,85 hos Expekt Läst i dagens AB och är INTE skrivet av Challe utan av Ulrik.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
DAGENS DRAG
Timrå har sett bra ut på hemmais på slutet och gjorde mig inte besviken när laget var med senast i den här rutan (2–1 mot FBK). Jag tror laget är så pass fokuserat och har så pass mycket mer kvalité än Rögle att det finns spelvärde i ettan till 1,85 hos Expekt
Läst i dagens AB och är INTE skrivet av Challe utan av Ulrik.
Ville bara förmedla en glad nyhet också.