1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1204030

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-11-19
Nu jävlar måste det in kvalitet i laget och i båset. Nu måste ledningen inse allvaret i detta, Beslut måste fattas nu!! Nu kan man inte vänta längre!!!

AGERA!!!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-11-19
sarg ut: Personligen skiter jag i hockeyn för tillfället. Jag har tappat förtroendet för Challe och han är definitivt inte rätt man i dagsläget att leda Timrå IK. Så fram tills Timrå har hittat en ny tränare stannar jag hemma och bojkottar dyngan. Jag kräver betydligt mer än så här.

Nu hoppas jag publiksiffrorna rasar ytterligare i fortsättningen för det är ju det enda sättet som man kan få upp ögonen hos TJ på.

Under 4000 i nästa match vore smaskens! Jag håller tummarna stenhårt!

Godnatt!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer