1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614705 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1204069

Sv: Apropå nånting...

lincoln:
Den källan kommer jag såklart inte att avslöja, men denne har hittils inte haft fel någon gång, källskydd du vet.

Det är bara att beklaga, då informationen om I.H. kom från samma person.


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Om det skulle ge en ordentlig nystart med en total omstruktrurering på ledarsidan i föreningen så kanske det inte vore så dumt...

Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Absolut - det förstår jag självklart med källan.

Men jag är mer nyfiken på vad anledningen till ett sånt uttalande skulle vara? Vi spelade semi för två år sedan, kvart ifjol och nu skulle det "Vara bättre att börja om i Allsvenskan"??????

Får inte ihop det????

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.