1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614721 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1204899

Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Det här som kommit fram är stor skandal, men blir någon förvånad över vad vi får stå ut med denna säsong, TIK har ta mig fan allt emot sig, finns egentligen bara en match hitills som pucken studsat TIK:s väg, LHC hemma för någon månad sen, sen har det varit som förgjort hela tiden. Tror det mesta sitter i huvudet just nu, både hos spelare och ledning, och hur man bryter den onda trenden, vet i fan, behöva ett snack med Gud fader tror jag, men fan vet, han kanske inte gillar Timrå han heller.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.