Cartman: Det var sunquist som skulle haft poängen, bäste spelare i Tik idag förövrigt.
Inlägg: 1205152
Svarskommentarer
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2009-11-21
RTS: Att vi nästan gör mål efter utvisningen rycker jag på axlarna åt, att Sunnqvist spelar som en halvgud gör mig både jävligt glad och jävligt förbannad. Vad fan sysslar ledningen med egentligen? Har vi verkligen behövt se Moe och Skogs så mycket i år när den här killen har funnits hela tiden?
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2009-11-21
Gabbe Karlsson, ytterligare en av alla antimålskyttar i Timrå.