Inlägg: 1205164
Svarskommentarer
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2009-11-21
othan: Så du har alltså sett alla J20-matcher med Sunnqvist och kan därför med säkerhet konstatera att det här är killens topp?
Eller så vill du väl kanske försvara det obegripliga faktum att killen inte har fått chansen tidigare, trots att vi har haft backskador och diverse folk som varit närmast katastrofalt dåliga.
Eller så vill du väl kanske försvara det obegripliga faktum att killen inte har fått chansen tidigare, trots att vi har haft backskador och diverse folk som varit närmast katastrofalt dåliga.
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2009-11-21
Nu kanske man är extra bitter för att det går så dåligt men varför får vi inga utvisningar med oss? Mot SSK tog det till ca 15 minuter in i tredje perioden och ikväll blåser pajasen fortfarande bara åt ett håll.
Härligt att se