Inlägg: 1205173
Svarskommentarer
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2009-11-21
haggen: Jag frågar mig inte varför vi får utvisningar MOT oss, jag frågar mig varför vi inte får några utvisningar MED oss.
Hynning svarade precis på din fråga i intervjun, spelarna står för stilla!
Därför drar de på sig utvisningar.