Tjalle: Instämmer med dig, det är viktigt att ge DeRo en andningspaus inför dom två rejäla genomkörarna mot Djurgården och AIK som väntar. DeRo har redan bevisat hitintills att han håller en hög klass på sitt spel. PEO och Niklas vet vad dom gör påstår jag och dom gör som dom gör....hur mycket än vi har åsikter om det på hemsidan....utan att förta alla debatter/åsikter här på hemsidan. Det är KUL att älska TIMRÅ - vi syns på nästa match Då ska vi skrika och klappa frenetiskt !
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Då ska vi skrika och klappa frenetiskt !