Olle: När det nu saknas en riktig 1:a femma så kunde man ju förvänta sig att de mest kompetenta spelarna får spela PP. Hur jävla svårt kan det vara för ledningen att se att de håller på att göra Timrå IK till ett åtlöje i hela hocckeysverige. Det måste bli ett slut på att värva 2:e målisar och leftovers om man inte först ser till att ha en riktig spets i laget från MV till forwards.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sen ser vi ju grymt dåligt fystränade ut oxå...
TIMRÅ IK - SKÄMMES TA MEJ FAN