1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1206039

Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
Tvåtallar:
Samma starka uppställning som sist, ingen "standby spelare" som verkar hitta hit.

Jag gör faktiskt som Uno och flera andra, det är nog nu,när challe har försvunnit kan jag lägga mer pengar på Timrå IK igen, tillsdess så följer jag sporadiskt hemifrån, så slipper man må dåligt över skiten.

TIK-DIF 2-5
Publik 4523.

and falling......

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
TIKbiff: Bra att fler börjar inse vad som krävs för att få ledningen att agera. Inget talar ett så tydligt språk som tomma läktare. Speciellt i ett ställe som Timrå/Sundsvall där det faktiskt finns en intresserad publik.

Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
TIKbiff: Du är en meees!
Jag bor ju i Tjottahejti så jag är ursäktad :)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.