Inlägg: 1206211
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
En liten undran angående Corsos rush där. Undrar faktiskt hur han kunde orka med det när vi spelat försvar i en minut? Kämpade han inte i defensiven?
Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
Varje match vi gör mycket mål, så släpper vi in lika mycket eller mer.
Kattgubben: Ja eller hur, körde han dom i 5-3 sist mot LHC kommer han väl för f inte bänka dom idag, dessa två + måns har sänkt i många matcher nu, det måste även Challe o Linkan sett.