1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1206500

Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Jag vet inte om jag håller med om att vi blir förlamade i afton. 4-2 målet är i stort sett otagbart och kommer på en snabb spelvändning. En "fluke". 4-3 är bara slarvigt av Caslava (markeringsspelet som Wikegård påtalar i hockeykväll) och Lindbäcks förflyttning. Jag tycker även att vi har bud på fler mål i samband med dom här reduceringarna.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Olle: Angående 4-3... Starkov tar ju cykeln där. Han vet att han har backen i ryggen men gör inget försök att hålla undan förens han är förbi.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.