Inlägg: 1206552
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Blizzard: Skulle Bremberg ansluta får vi ett offensivt slagkraftigt lag. Jag är dock mer spänd över att se vem som ansluter på försvarssidan. Det ska helst vara en 30+ back mer mycket erfarenhet och pondus. Vi saknar ledare på backsidan, det finns lite väl många gröngölingar där atm.
Sv: Silly Season 09/10
Blizzard: Lander i fjärde? Måns centrar fjärde med Axelsson o Björn, Hynning i första.
Sonnenberg - Corso - Hynning(Pääjärvi)
Anger - G. Karlsson - Bremberg
Pärssinen - Måns - Pääjärvi(Hynning)