250kg kärlek: Jag tror nog att Landers frånvaro är en bidragande orsak till just Piros ev intåg. Men snubben har absolut kvaliteter. Skadefria blir man ju sugen på att lira honom i en kedja med Corso och Sonny på flankerna. Skulle kunna bli riktigt bra.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Skadefria blir man ju sugen på att lira honom i en kedja med Corso och Sonny på flankerna. Skulle kunna bli riktigt bra.