1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614881 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1207115

Sv: Silly Season 09/10

Hahl Bundy: det säger han inte. Däremot kanske man ska ha realistiska förväntningar. Det finns folk här som anser att man till varje pris ska ha sin arena i Timrå. Det leder till en ekomisk verklighet där Timrå IK är en lättviktare i Elitseriesamanhang.

Timrås lagbygge denna säsong skickar extremt tydliga signaler om att man inte svimmar i pengar. Därför kanske man inte ska förvänta sig att Timrå inte har råd med jättedyra värvningar (även om jag personligen velat se mer pengar bli spenderade).

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
dr-nix: Sucka på du eller så kan du ju komma med en rimlig förklaring till varför man inte skulle ha letat spelare sen typ första Modomatchen?

Skulle väl vara att man trodde att Caslava och Sonnenberg skulle styra upp allt. De har varit bra, men det krävs ju så mycket mer.

Sv: Silly Season 09/10
dr-nix: Japp, HP är realistiskt.

Jag tar ett steg tillbaks.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer