1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1207163

Sv: Silly Season 09/10

Karaktärspelaren Sundh dög ej i Tik, för dyr dessutom, Undra hur man resonerade ang Piros.

Ang P3 vet man ju inte vad man skall säga, Finns det verkligen ingen Junior att testa?., finns det ingen att låna från S-vall.

Känns en aningen komiskt när man tänker på uttalanden i tidningarna: "Vi jobbar stenhårt att hitta spelare"


Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
RTS:

Ja, en liten konstig värvning Petré!! Så här skriver Nyström i Expressen! Tycker jag var ganska talande, iof innan dessa nyförvärv!

hockey.expressen.se/elitserien/1.1790722/nystrom-nu-brinner-det-i-knutarna-timra

Sv: Silly Season 09/10
RTS: Sundh var inte för dyr.. Timrå ville helt enkelt inte ha honom

Sv: Silly Season 09/10
RTS: Ja, det är knepigt att det inte går att låna någon "bättre" spelare från Sundsvall.
Frölunda får låna Borås näst bäste poängplockare, Lill-Bagarn, kanske till och med under en längre tid.

Sv: Silly Season 09/10

"Kamil Piros, HV:s nödlösning förra säsongen, är tillbaka i elitserien. Idag kom han överens med Timrå om ett kontrakt för resten av säsongen.

Piros gör comeback i elitserien på torsdag - i Jönköping - när HV och Timrå möts.

Piros hamnade i Finland i Ässät, men där blev det ingen succé. Bara 2+3 på 22 matcher."

Hv:s nödlösning - irsch så positivt det lät då.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer