Inlägg: 1207273
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Ässät: 1.1 miljon lät ju billigt! Antar att spelarna får lön augusti-maj, dvs 10 månader per år. Då skulle han ha en lön på ca 110'000/månad. Låter helt ok jmf med andra löner man hört talas om.
Sv: Silly Season 09/10
Ässät: Jooooodå han kom för en femma och en fimp! ;)
Det var ju attsingen att höra, var inte såpass insatt utan jag drog till med en rökare... Som inte gick in ;) Men då är det bara att hoppas att TJ har mer pengar i madrassen då!
Det var ju attsingen att höra, var inte såpass insatt utan jag drog till med en rökare... Som inte gick in ;) Men då är det bara att hoppas att TJ har mer pengar i madrassen då!
Så jag tror inte på att han var så billig :)