The great one: Första gången var emot Rögle, då glömde domherre Sjöberg att stoppa matchen för detta Powerbreak, så första gången det kördes skarpt i EON var nu senast mot Djurgården.
Det är en slumpmässigt vald person som får ett presenkort ifrån Siba.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
The great one: Första gången var emot Rögle, då glömde domherre Sjöberg att stoppa matchen för detta Powerbreak, så första gången det kördes skarpt i EON var nu senast mot Djurgården.
Det är en slumpmässigt vald person som får ett presenkort ifrån Siba.