1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1208013

Sv: Apropå nånting...
Simmalugnt: ligger sked???
jag bara konstaterade fakta...att media ALLTID vrider på saker och ting så att det negativa förstärks, håller du inte med om det? t.o.m när man läste artikeln så kändes rubriken "effektsökeri" ....och som vanligt ett citat ryckt ur sitt sammanhang. Då det gäller vad jag anser om Challe som tränare så ligger nog du och jag mer sked med varann....men nu var det inte riktigt det jag kommenterade.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
erathoo:

Jo det är klart att det är så. Men min åsikt är att när det gäller Challe så behöver media inte anstränga sig särskilt hårt eller överhuvudtaget för att vrida och vända.

Och ligga sked är jävligt mysigt, om man gör det med rätt person.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.